№з/п | Тема уроку | Матеріали до уроку | Тести для учнів |
1 | Класичні методи генетичних досліджень. Генотип та фенотип. Алелі | Тест з теми "Класичні методи генетичних досліджень. Генотип та фенотип. Алелі" | |
2 | Закономірності успадкування ознак, встановлені Г. Менделем. І та ІІ закони | І та ІІ закони Менделя | Тест з теми "Закономірності успадкування ознак. І та ІІ закони Менделя" |
3 | Закономірності успадкування ознак, встановлені Г. Менделем. ІІІ закон | ||
4 | Практична робота № 3 Складання схем схрещування. | ||
5 | Ознака як результат взаємодії генів | Тест з теми "Ознака як результат взаємодії генів" | |
6 | Зчеплення генів. Кросинговер | Тест з теми "Зчеплення генів. Кросинговер" | |
7 | Генетика статі й успадкування, зчеплене зі статтю | Тест з теми "Генетика статі й успадкування зчеплене зі статт | |
8 | Форми мінливості : модифікаційна, комбінативна, мутаційна. Лабораторне дослідження №3 мінливості в рослин і тварин | Тест з теми "Форми мінливості" | |
9 | Комбінаційна та мутаційна мінливість. | Тест з теми "Комбінаційна та мутаційна мінливість" | |
10 | Мутації: види мутацій, причини та наслідки мутацій | Тест з теми "Мутації: види мутацій, причини та наслідки мутацій" | |
11 | Медична генетика. Спадкові захворювання людини. Складання власного родоводу та демонстрація успадкування певних ознак (за вибором учня) / родовід родини видатних людей (за вибором учня) |
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |